Maj, 12

2kommentarer

157 flygtimmar. Nu fattas bara det absolut sista av min flygförarutbildning. Uppflygningen.
Igår flög jag mitt sista EK pass och det tog i hjärtat när jag låg och övade över Storavan och jag insåg att det var för en sista gång. Så många sena kvällar som spenderats just där, i det NW området. Jag kommer sakna det. Att få se solnedgången från 5000 fots höjd en sen fredagskväll. När jag parkerat och stängt av motorn så satt jag kvar en extra stund i planet. Njöt av den känslan som låg i luften. Funderades över livet.
Idag flög jag mitt sista DK pass och när jag efteråt stod på vingstöttan och tankade så kändes det lite tomt i hjärtat. Samtidigt var så jävla nöjd över vad jag åstadkommit under mina sista 1.9 timmar.

Jag älskar det jag gör.

2 kommentarer

Frida Lindberg

16 May 2011 10:21

Jag blir riktigt sådär äcklat stolt över vad du gör och att du jäkla klarar av allt du håller på med. Tänk att jag råkat få en sån där vän, ja nog äre allt fint ändå :) . Och nu din skit hade du lätt kunnat hänga på oss på söndag, för du kan ju flyga oss dit i ditt plan ^^.

lovisa

16 May 2011 10:44

snygg header!

Kommentera

Publiceras ej