When you move in your own way, you live in love.

0kommentarer

Aldrig kommer jag kunna förstå den kärlek jag har till dessa människor. De människor vars själar lämnat väldigt fina spår i mitt hjärta. De människor som oavsett var jag befinner mig, på ett eller annat sätt alltid kommer att finnas med mig. Mina drömmar är fyllda av separationsångest. Jag kommer sakna er. Era leenden, era skratt, era ord. Men framförallt den trygghet ni alltid gett mig.

Jag blickar framåt och låter vindarna ta tag i mitt segel. Jag låter min båt driva iväg på öppet hav och ta mig dit där jag kan fortsätta jobba på det livslånga förhållandet med mig själv. Där jag kan fortsätta utvecklas för att bli den människa jag vill vara. Ett kapitel ska snart avslutas och ett nytt ska börja ta form. Men hur avslutar man det absolut bästa kapitlet? Kanske med den tystnad som kommer med tårarna. Den tystnad som får tala för sig själv.



“Memory is a way of holding on to the things you love,
the things you are, the things you never want to lose.”

Kommentera

Publiceras ej