Återblick 2010

1kommentarer

Det mesta under året har handlat om att bo hemifrån, plugga och flyga. Jobba på det livslånga förhållandet med sig själv och njuta av gostunder. Ge plats för nya människor i livet och bygga nya fina vänskapsband.

Jag har följt OS i Vancouver under helt galna tider på dygnet. Skrivit mina fyra första prov till Transportstyrelsen. Haft Saw-marathon. Jobbat med två jobb i stort sett hela sommaren och rest genom halva Sverige sommarens sista vecka. En lämnade oss plötsligt men är för alltid ihågkommen. Jag har påbörjat mitt sista gymnasieår och avslutat första terminen av det. Jag har skrivit fyra nya prov till Transportstyrelsen. Sett årets film, Inception. Min familj har flyttat, efter tolv år på samma gata. Jag har överträffat mina förväntningar på mig själv. Jag har haft stunder av ofattbar hemlängtan. Fina lov. Fina vänner. Världens finaste familj.


Det absolut bästa under hela året:

29/4
Min allra första soloflygning.
Svårslaget. Oförglömligt.


30/5








Min och Fridas långnavigering till Övertorneå, Gällivare, Kiruna och Kebnekaise.
Svårslaget. Oförglömligt.

1 kommentarer

Frida

26 Jan 2011 09:34

Önskar det fanns en gilla knapp! Galet härlig långnav! Håller med för föllt! ;)

Kommentera

Publiceras ej