"User has successfully completed this licence"

4kommentarer

13 april 2011 blir en dag att minnas, för så var 22 kilogram flygteoriböcker, tusentals sidorengelska, 100-tals timmar av studier och 13 prov till Transportstyrelsen avklarat. Jag fylldes av en lycka, från djupet av min själ, när jag såg den gröna texten "User has successfully completed this licence". I ett och ett halft år är det detta jag ägnat större delen av min tid åt och ärligt talat kan jag knappt förstå att det nu är över. Jag är så otroligt nöjd att jag tagit mig igenom detta, att jag inte svikit mig själv. Det har varit en hel del tårar, besvikelser och uppgivenhet, men vad vore jag utan de där klapparna på axeln när det inte alltid gått vägen, de där klapparna som sagt att allting ordnar sig. Det viktigaste har varit det stöd jag fått av min familj, alla gånger som mor, far och storebror fått mig att inte tappa tron på mig själv. Jag är förevigt tacksam för det, det faktum att oavsett vad så har min familj alltid funnits där för mig. Stundtals har det varit riktigt tungt och påfrestande, men detta har varit min stora dröm sedan barnsben så det är nog den envishet och målmedvetenhet som jag alltid haft, som drivit mig, som fått mig att orka kämpa. Nu väntar en hel del flygning innan certet är i mina händer och jag ska njuta av varenda minut spenderad i luften. Follow your dreams.

4 kommentarer

Världens bästa kusin

14 Apr 2011 17:37

Jag är så otroligt stolt över dig gumman! Du är den starkaste personen jag känner. Love you <3

mmatilda

14 Apr 2011 22:14

Jag är också sjukt stolt! Du kommer gå långt Tanja! Just believe in yourself! :)

juli

14 Apr 2011 22:45

stortstortstortjättegrattis!

Hanna

15 Apr 2011 14:43

Du är så jävla grym, Tanja! <3

Kommentera

Publiceras ej